Hotel Service

  • ACCOR RESERVATION SERVICE
    Wij verzorgen graag uw volgende Accor hotelreserveringen. Bel de receptie. Ook Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, SuiteNovotel, adagio, ibis, ibis Styles en ibis budget zijn onderdeel van Accor Hotels.
  • ALLE SLEUTELS TOT DE STAD
    Uitgebreide informatie over wat er in de stad te doen is, is verkrijgbaar bij de receptiebalie. Wij verzorgen graag uw reserveringen voor o.a. theater, bioscoop en musea.
  • MERCURE KWALITEITSGARANTIE
    Bij Mercure is ons team 24 uur per dag beschikbaar. Mocht zich een probleem voordoen, dan kunt u op elk moment contact opnemen met onze medewerkers, door te bellen met het speciale nummer 2424

Receptie 4444

  • RECEPTIE - 4444
    U kunt de receptie bereiken met de sneltoets op uw kamertelefoon.
  • GASTEN
    Indien u bezoek heeft in het hotel vragen wij de bezoeker zich te registreren in verband met de veiligheidsprocedures.
  • GEVONDEN VOORWERPEN - 4444
    Alle gevonden voorwerpen worden drie maanden bewaard.
  • VREEMDE VALUTA WISSELEN
    U kunt als gast van het hotel vreemde valuta inwisselen bij de receptie.
  • ADAPTER - VERLOOPSTEKKER
    Bij de receptie kunt u een adapter of verloopstekker lenen voor uw mobiele telefoon.
  • DOKTER
    Op verzoek kunnen wij een dokter bellen. Het consult zult u zelf contant moeten voldoen. Voor urgente zaken kunt u ook terecht in het dichtstbijzijnde ziekenhuis.

Restaurant "Clockwise" & Bar "Timeless" 4429

  • ONTBIJT
    Ons uitgebreide ontbijtbuffet serveren wij in restaurant “CLOCKWISE” van maandag t/m vrijdag van 6.30 uur tot 10.00 uur. Op zaterdag, zondag en op feestdagen serveren wij ontbijt van 07.00 uur tot 11.00 uur.
  • RESTAURANT “CLOCKWISE”/ BAR “TIMELESS”
    Restaurant “CLOCKWISE” is op maandag t/m vrijdag geopend voor lunch van 12.00 tot 14.00 uur en dagelijks voor diner van 18.00 uur tot 21.30 uur en bevindt zich op de 2e etage van het hotel. Bar
    “TIMELESS” is dagelijks geopend van 17.00 uur tot 01.00 uur en bevindt zich eveneens op de 2e etage.
  • ROOMSERVICE ONTBIJT - 4429
    Wij serveren roomservice ontbijt op maandag t/m vrijdag vanaf 06.30 uur tot 10.00 uur en op zaterdag, zondag en op feestdagen vanaf 07.00 uur tot 11.00 uur. Ons team informeert u graag over de mogelijkheden en keuzes die u heeft.

Kamer faciliteiten

  • AIRCONDITIONING EN VERWARMING
    Met de thermostaat in uw kamer kunt u zelf de temperatuur regelen. Gebruikt u het systeem, houd dan de ramen gesloten.
  • BERICHTEN - 4444
    U kunt bij de receptie navragen of er een boodschap voor u is. Dit kan ook via uw telefoon.
  • BRANDVOORSCHRIFTEN
    Zorg dat u weet waar de dichtstbijzijnde uitgang is! Instructies vindt u in uw kamer aan de binnenzijde van de deur. Gebruik bij brand nooit de lift en sluit alle ramen en deuren. Neem altijd uw kamersleutel mee.
  • CHECK-OUT - 4444
    U kunt tot 12 uur uitchecken. Wilt u later uitchecken, vraag dan bij de receptie of dit mogelijk is. De kosten hiervoor zijn op aanvraag.
  • HOUSEKEEPING SERVICES - 4444
    Voor extra kussen, dekens en toiletartikelen kunt u de receptie bellen Badjassen en badslippers zijn op verzoek beschikbaar tegen, de kosten hiervoor bedragen €7,50 per item.
  • INTERNET
    Er is gratis WiFi internet beschikbaar in het hele hotel. Voor het printen van documenten en het maken van kopieën bij de receptie rekenen wij € 0,25 cent per pagina.
  • KLUIS
    In uw kamer bevindt zich een gratis gastenkluis. Instructies vindt u aan de voorzijde van de kluis. Het management kan niet aansprakelijk worden gesteld voor het verlies van waardevolle spullen of geld.
  • NIET-STOREN-KAART
    Wilt u niet gestoord worden? Hang dan uw niet-storen-kaart buiten aan de deurknop. Om veiligheidsredenen zullen wij wel minimaal 1 maal per dag uw kamer betreden.
  • PRIVILEGE KAMER
    Voor een geringe meerprijs per kamer per nacht kunt u gebruik maken van een Privilegekamer. Deze upgrade bestaat uit een krant naar keuze, badjas en slippers, Nespresso automaat, printer, stijkijzeren
    plank en een extra topper op uw bed voor meet slaapcomfort.
  • SUITE
    Het hotel beschikt over ruime, luxe Junior suites met een extra zithoek en een jacuzzi. Voor ultiem comfort biedt de Executive Suite een bankstel, open haard, eettafel en extra grote LCD-schermen
    naast alle luxe die u in de standaard kamers vindt.
  • SLEUTEL KWIJT
    Bent u uw kamersleutel kwijt? Vraag de receptie om een vervangende sleutel. Om veiligheidsredenen annuleren wij de oude sleutel en vragen wij u naar uw identiteitsbewijs.
  • ROOMSERVICE - 4429
    Geniet van uw maaltijd in uw Kamer. Hiervoor verwijzen wij u naar de menu kaart in uw kamer. Roomservice wordt alleen geserveerd tijdens ontbijt, lunch en diner tijd. Wij hanteren een service charge van € 7,50 per item met een minimum van € 10,00.
  • ROOKVRIJ HOTEL
    In dit hotel is roken verboden. Bij overtreding van dit rookverbod zal een bedrag van € 200 voor schoonmaakkosten in rekening worden gebracht. 
  • TELEFOON
    Toets 0 voor een buitenlijn. (voor tarieven, zie de telefoonkaart in de kamer of bel de receptie)
  • TELEVISIE
    Uw tv is geprogrammeerd met internationale en nationale telvisiezenders en nationale radiostations, een uitgebreide zenderlijst is verkrijgbaar bij de receptie.
  • WASSERIJ
    U kunt dagelijks uw was inleveren bij de receptie, behalve op zaterdag, zondag en feestdagen. Lever de waszak met de ingevulde waslijst voor 09.00 uur in bij de receptie. U krijgt uw wasgoed dezelfde dag voor 18:00 uur terug. In uw garderobekast vindt u een waszak en een waslijst. Tevens kunnen wij op verzoek (kleine) kledingreparaties voor u laten uitvoeren. Vermeld u dit indien gewenst bij de receptie.
  • WEKSERVICE - 4444
    U kunt zich laten wekken door de receptie. Bel de receptie voor meer informatie.
  • NACHTTOEGANG
    Indien de toegangsdeur op slot is, kunt u de deur rechts van de hoofdingang gebruiken. Deze deur kunt u openen m.b.v. uw electronische kamersleutel. Vergeet niet uw kamersleutel en identiteitsbewijs mee te nemen. Om veiligheidsredenen kunnen wij hiernaar vragen. Indien toegangs-deur gesloten is dan gelieve de zijingang te gebruiken.
  • VOLTAGE
    220 volt. Adapters en verloopstekkers zijn verkrijgbaar bij de receptie.

Overige Diensten

  • BAGAGE
    Bij de receptie van het hotel kunt u een bagagekarretje vragen. Heeft u hulp nodig, bel dan de receptie - 4444. U kunt op eigen risico uw bagage gratis achterlaten in onze bagageruimte achter onze receptie. U ontvangt een ticket van ons die u weer nodig heeft bij het collecteren van uw bagage.
  • KRANTEN EN LECTUUR
    U vindt diverse binnen- en buitenlandse kranten in de lobby in de lectuurstandaard.
  • OPENBAAR VERVOER
    Informatie over openbaar vervoer van- en naar Amersfoort is verrkrijgbaar bij de receptie balie.
  • PARKEREN
    Uw auto kunt u tegen betaling parkeren in de parkeergarage onder het hotel. Het hotel is niet aansprakelijk voor hier opgelopen schade aan uw voertuig.
  • POST
    Bij de receptie zijn postzegels verkrijgbaar. U kunt uw uitgaande post bij de receptie inleveren. Uw inkomende post bewaren wij voor u bij de receptie.
  • TAXI
    De receptie kan een taxi voor u bellen. Houd rekening met een beperkte wachttijd.
  • ENERGIE
  • Wij vragen uw hulp bij energiebesparing. Wilt u zo vriendelijk zijn bij het verlaten van de kamer de centrale airconditioning / verwarming lager te zetten, de kranen goed dicht te draaien en de lampen en tv uit te doen?
  • FITNESS
    Op de 2de etage van het inpandige winkelcentrum treft u de Basic Fit, deze is gratis te gebruiken voor u als hotel gast. De Basic Fit is geopend van maandag 07:00 t/m vrijdag 22.30 constant geopend en op zaterdag en zondag van 09:00 tot 16.00 uur U kunt een toegangskaart tot de Basic Fit verkrijgen bij de receptie.
Beste Prijs Garantie